Alle ordere behandles fortløpene. Frakt kun kr 54,-       
21.11.2015.daglige nyheter fra dyrenettbutikken - 2

Kundestøtte

Frakt og Levering
Kunde er ansvarlig for henting av pakken
Etter at pakken er sendt fra oss, er det ditt ansvar som kunde å hente ut pakken fra postkontoret eller postkassen din. Er postkassen din full, vil postmannen levere pakken til nærmeste postkontor, og legge igjen en hentelapp i postkassen din.
Leveringstid fra vårt lager
Bestillinger legges til plukk og pakkes normalt samme eller neste virkedag etter mottatt bestilling.
Posten henter så varene hos oss ved 14-15 tiden. Dersom ordren din pakkes etter dette, vil pakken komme med på hentingen til posten dagen etter. Merk at ordren din står med status "sendt" når vi har pakket ordren og lagt den klar for henting av posten.
Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m.
Personopplysninger
Når du handler hos oss, oppbevarer vi blant annet navn, adresse og e-postadresse. Dette er informasjon vi trenger for å levere varene til deg via transportøren du velger, samt kontakte deg om forhold i forbindelse med bestillingen. Vi er dessuten pålagt å oppbevare denne informasjonen i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell garanti-/returhåndtering, slik at denne historikken ikke kan slettes. Vi oppbevarer av sikkerhetshensyn også ip-adressen som er benyttet for å registrere bestillingen. Denne informasjonen er også tilgjengelig på "Min side".
Vi oppbevarer ikke noe kortinformasjon ved betaling da dette gjøres via PayPal og Klarna som er sikre måter og betale på nett.
Vi tilbyr en rekke e-postlister for å motta ulike typer informasjon og tilbud. Det er frivillig å motta dette, og man må eksplisitt melde seg inn i forbindelse med registrering eller på "Min side". Det er også enkelt å melde seg ut fra e-postlistene fra kontosiden( "Min side" ).
Kunder som har handlet i løpet av de siste to år kan bli tilsendt Kataloger i posten når denne utgis.
Reklamasjon - Forbrukerkjøpsloven av 21. Juni Nr. 34 2002
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbrukeren overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.
Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig pr. e-post.
Husk at leker til dyr er vansklig og søke retur på da alle dyr er forskjellige og behandler "lekene" sine på spesielle måter.
- Angrefrist. I utgangspunktet skal kunde koste porto i forbindelse med angrefrist. Dyrenettbutikken kan likevel avtale med kunde at vi koster portoen, men dette bare unntaksvis.
Priser,Betaling
Dyrenettbutikken.no tar forbehold om skrivefeil og feil prissetting. Dyrenettbutikken.no lagrer heller ingen kortinformasjon da vi bruker en ekstern betalingstjeneste.
Vi velger å ikke sende varer i oppkrav.